آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گسترش فعالیت زودکس به عنوان رقیب اسنپ‌فود به هشت شهر جدید
اخبار استارتاپی

گسترش فعالیت زودکس به عنوان رقیب اسنپ‌فود به هشت شهر جدید

دی 19, 1402 90

زودکس به عنوان رقیب اسنپ‌فود، در سایه سکوت خبری و در حالیکه تمام توجهات به سمت افود جلب شده است، دامنه فعالیت خود را به هشت شهر جدید گسترش داد.

پلتفرم سفارش‌گیری آنلاین زودکس با در اختیار داشتن ناوگان لجستیک مخصوص به خود (Logistic Enabled Ordering Platform) به عنوان یک واسط میان فروشندگان، سفیران(پیک‌های موتوری) و مصرف‌کنندگان نهایی ایفای نقش می‌کند.

زودکس فعالیت خود را از کرمان آغاز کرده و در طی یکسال گذشته توانسته است دامنه سرویس‌دهی به شهرهای تحت پوشش خود را به 5 استان دیگر، شامل مشهد، بندرعباس، شیراز، قم، کیش و سه شهرستان استان کرمان یعنی رفسنجان، سیرجان و جیرفت گسترش دهد. این شرکت اعلام کرده است که ورود به سایر استان‌ها را در چشم‌انداز کوتاه‌مدت خود دارد.

زودکس فعالیت خود را از مهر ماه 1398 به عنوان پلتفرم سفارش‌گیری آنلاین آغاز کرد و با در اختیار داشتن ناوگان لجستیک مخصوص به خود، همواره به دنبال افزایش کیفیت سرویس دلیوری‌اش بوده است. تحویل سفارشات در حداقل زمان، خدمت پرداخت در محل، آموزش دادن سفیران و سرویس پشتیبانی مشتریان از اقداماتی بوده است که این شرکت دانش‌بنیان فناور با هدف افزایش کیفیت سرویس دلیوری خود انجام داده است.

در پلتفرم زودکس امکان سفارش از رستوران، فست‌فود، سوپرمارکت، کافی‌شاپ، نانوایی، میوه و سبزیجات، عطاری و خشکبار، فروشگاه حیوانات، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر مجموعه‌ها امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×