آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گلرنگ در سال جاری از دو سوپراپلیکیشن تپسی و سیمرغ رونمایی خواهد کرد
اخبار استارتاپی

گلرنگ در سال جاری از دو سوپراپلیکیشن تپسی و سیمرغ رونمایی خواهد کرد

خرداد 3, 1403 40

علیرضا کیان‌پور، مدیرعامل گلرنگ سیستم، در طی مصاحبه‌ای عنوان کرد گروه صنعتی گلرنگ در سال جاری از دو سوپراپلیکیشن خود به نام‌های سوپراپلیکیشن تپسی در حوزه B2C و سوپراپلیکیشن سیمرغ در حوزه B2B رونمایی خواهد کرد.

وی در این بازه توضیح داد: “سال ۱۴۰۳ در اکوسیستم دیجیتال سوپراپلیکیشن تپسی در B2C و سوپراپلیکیشن سیمرغ را در B2B خواهیم داشت. با این همه مخاطب سوپر اپلیکیشن سیمرغ مردم نخواهند بود و این سوپر اپلیکیشن تنها در دسترس فروشندگان قرار خواهد گرفت. با این حال هنوز از هیچکدام از این سوپراپلیکشن‌ها رونمایی نشده است و این دو سوپراپلیکیشن B2B و B2C گلرنگ در سال جاری خواهند بود.”

کیان‌پور در خصوص حوزه‌های سرمایه‌گذاری این گروه عنوان کرد: “هر چیزی که بتواند یک سبکی از این سوپراپلیکیشن باشد، می‌تواند برای سرمایه‌گذاری مدنظر قرار بگیرد. اصولا روی سرمایه‌گذاری  شاخص کلیدی عملکرد (KPI) سختگیرانه‌ای داریم. بعضی اوقات ترجیح می‌دهیم که به جای سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها venture building کنیم.”

پیش‌تر اعلام شده بود که گروه صنعتی گلرنگ به دنبال راه‌اندازی سوپراپلیکیشن است. گلرنگ قصد دارد در این سوپراپ تمام محصولات فناورانه خود را عرضه کند.

اقدامات گلرنگ

گروه صنعتی گلرنگ در آخرین اقدام خود، سهامدار عمده شرکت تپسی شد و پس از تغییر مدیرعامل آن، اکثر اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل تپسی را از شرکت‌های زیرمجموعه خود انتخاب کرد.

گلرنگ پیش‌تر نیز با خرید شب، الوپیک و راه‌اندازی پلتفرم سفارشگیری آنلاین افود و CVC خود در اکوسیستم استارتاپی خبرساز شده بود. اخیرا نیز گمانه‌زنی‌هایی در خصوص سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان خبرساز شده است.

گلرنگ ونچرز بازوی سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ

گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ، با تمرکز بر ایجاد هم‌افزایی در توسعه کسب‌وکارهای نوین در راستای زنجیره ارزش این گروه صنعتی فعالیت خود را در مردادماه 1401 آغاز کرد. گلرنگ ونچرز باور دارد؛ ساخت اکوسیستمی با حضور یک گروه صنعتی موفق با بیش از 50 سال تجربه و بیش از 100 برند خوش‌نام در سطح ملی و بین المللی در کنار استارتاپ‌ها، کسب‌وکارهای نوآور و شرکت‌های فناور نتیجه‌ای اثربخش به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×