آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » یکتانت و دارت‌ادز، همکاران جدید کافه‌بازار در تبلیغات شدند
اخبار استارتاپی

یکتانت و دارت‌ادز، همکاران جدید کافه‌بازار در تبلیغات شدند

مرداد 9, 1402 111

کافه بازار اعلام کرد که دو شرکت یکتانت و دارت‌ادز به عنوان همکاران جدید این شرکت در بخش تبلیغات انتخاب شده‌اند. مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات کافه بازار، در این اطلاعیه به همکاری‌های قبلی این شرکت با آژانس‌های تبلیغاتی دیما و تپسل در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود که با ورود این دو همکار جدید، تعداد همکاران کافه بازار در حوزه تبلیغات افزایش یافته است. این تغییرات و افزودن همکاران جدید به تیم تبلیغاتی کافه بازار به امید بهبود و گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی این شرکت انجام شده است.

در سال‌های گذشته، آژانس‌های تپسل و دیما در حوزه تبلیغات با کافه بازار همکاری داشتند و با افزودن دو آژانس جدید، تعداد همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس ارتقاء یافته است.

بازار همواره در راستای افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و ارتقاء سطح خدمات بازار تلاش نموده و با همین رویکرد، گزینه‌های متنوعی را برای بهره‌گیری از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم نموده است.

درباره یکتانت

آژانس دیجیتال مارکتینگ یکتانت یک شرکت متخصص در زمینه خدمات تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین است. این آژانس با تیم خود، به مشتریان خدماتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده ابزارهای تبلیغاتی و با استراتژی‌های هدفمند، کمک می‌کند تا برندها بهتر دیده شوند و بازاریابی مؤثرتری داشته باشند. آژانس دیجیتال مارکتینگ یکتانت با ارائه راهکارهای شخصی‌سازی محتوا، به کسب و کارها در بهبود تجربه مشتری و جذب مخاطبان هدف کمک می‌کند. به عنوان یک نهاد قابل اعتماد و متخصص در حوزه تبلیغات دیجیتال، آژانس یکتانت تلاش می‌کند تا بهترین نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهد.

درباره دارت‌ادز

دارت ادز یک پلتفرم اد اکسچنج ایرانی است. اد اکسچنج ها پل ارتباطی بین تبلیغ دهنده ها و تبلیغ گیرنده ها هستند و کمک می کنند تا تبلیغات در بهترین و مناسب ترین فضا ها نمایش داده شوند.

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    شادی

    تبریک میگم به هردو مجموعه و البته به دیوار برای انتخاب بی نظیرشون.
    به عنوان یک مجموعه کوچیک تبلیغاتی باید از استراتژی های بزرگان استفاده کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×