» اخبار استارتاپی » یکتاپی با مشارکت استراتژیک یکتانت، از سرویس B2B BNPL رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

یکتاپی با مشارکت استراتژیک یکتانت، از سرویس B2B BNPL رونمایی کرد

تیر 3, 1403 00

سرویس اعتباری یکتاپی به عنوان سامانه “الان بخر، بعدا پرداخت کن” برای کسب‌وکارها (B2B BNPL) با هدف تامین منابع مالی و اعتباری مورد نیاز کسب‌وکارها رونمایی شد.

یکتاپی در مصاحبه‌ای درباره این سرویس توضیح داد: “تا پیش از این سرویس‌های مشابه داخلی در ایران چنین خدماتی را تنها برای خرید مصرف‌کنندگان ایجاد کرده‌ بودند اما «یکتاپی» این خدمات را برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد به شکلی که بیزینس‌هایی که خدمات و محصولات مورد نیازشان را از کسب‌وکارهای دیگر به صورت B2B تهیه می‌کنند، می‌توانند از یکتاپی اعتبار گرفته و خریدشان را از فروشندگان دریافت کنند.”

بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت یکتاپی، فروشندگان فعلی این سامانه جزو شرکت‌های پورتفوی یکتاونچرز، بازوی سرمایه‌گذاری یکتانت، هستند. لازم به ذکر است که نام یکتاپی در پورتفولیو یکتاونچرز ذکر نشده است و یکتانت به عنوان شریک استراتژیک در کنار یکتاپی حضور دارد.

روابط عمومی یکتاپی اعلام کرده است که در آینده فروشندگان بیشتری در حوزه‌های «خدمات زیرساخت»، «خدمات مالی»، «مدیریت ارتباط با مشتریان» و «فروشندگان محصول به کسب‌وکارها» به سیستم یکتاپی اضافه خواهند شد.

گفته می‌شود اعتبارسنجی کسب‌وکارها در این سیستم بر اساس معیارهایی مانند گزارش اعتباری کسب‌وکار در نظام بانکی کشور و تعاملات مالی پیشین با «فروشندگان یکتاپی» صورت می‌گیرد و کسب‌وکارها می‌توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان از این خدمات بهره‌مند شوند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×