آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » سرویس اکسپرس‌پلاس به اسنپ‌فود افزوده شد
اخبار استارتاپی

سرویس اکسپرس‌پلاس به اسنپ‌فود افزوده شد

بهمن 1, 1402 80

اسنپ فود به تازگی از سرویس ارسال اکسپرس‌پلاس رونمایی کرد. این سرویس مانند سرویس اکسپرس برای ارسال سفارش‌ها طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو سرویس در محدوده پوشش‌دهی است. سرویس اکسپرس تا شعاع 3.5 کیلومتر و اکسپرس‌پلاس تا 5 کیلومتر را پوشش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ فود، مزیت‌های سرویس اکسپرس‌پلاس برای صاحبین کسب و کار (فروشندگان) شامل تامین پیک در زمان شلوغی و پرداخت هزینه به ازای ارسال هر سفارش به جای پرداخت هزینه ثابت است.

  • تعداد پیک: سرویس اکسپرس‌پلاس بر خلاف پیک‌ مجموعه، محدودیتی برای ارسال سفارش ندارد؛ یعنی در زمان شلوغی، دغدغه‌ای بابت تامین پیک وجود نخواهد داشت.
  • هزینه: سرویس اکسپرس‌پلاس هیچ هزینه‌ی ثابتی برای مجموعه‌ ندارد و هزینه به ازای ارسال هر سفارش پرداخت خواهد شد. اگر مجموعه در یک روز کاری هیچ فروشی در اسنپ‌فود نداشته باشد، هزینه‌ای هم بابت سرویس اکسپرس‌پلاس پرداخت نخواهد کرد.

مزیت‌های سرویس اکسپرس‌پلاس برای مصرف‌کنندگان نهایی(مشتریان) شامل دریافت سریعتر سفارش نسبت به پیک فروشنده و مشاهده موقعیت مکانی پیک است.

  • ارسال سریع: سفارشی که توسط اکسپرس‌پلاس ارسال می‌شود، در مدت زمان کمتری نسبت به سفارشی که با پیک مجموعه ارسال می‌شود، به دست مشتری می‌رسد.
  • مشاهده موقعیت مکانی پیک: پس از تحویل سفارش به پیک، مشتری می‌تواند مکان دقیق و زمان تقریبی رسیدن سفارش را مشاهده کند و در صورت نیاز با پیک تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×