» معرفی » معرفی استارتاپ » 15 تا از بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان که استارتاپ‌ها باید بشناسند
نرم‌افزار سامانه مودیان سپیدار
معرفی استارتاپ

15 تا از بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان که استارتاپ‌ها باید بشناسند

شهریور 24, 1403 00

نرم‌افزار سامانه مودیان بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی روی کار آمد و هدف از به تصویب رساندن این قانون صرفاً شفاف‌سازی اقتصادی است. بر اساس آن تمام افرادی که شامل این قانون می‌شوند، باید برای انجام مراحل ثبت‌نام اقدام کنند.به همین خاطر شناخت بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان از الزامات ضروری برای مدیران است.

پس از آنکه عضویت آن‌ها به ثبت رسید، مراحل ارسال صورت ‌حساب الکترونیکی را جهت انجام فروش کالا یا دیگر خدمات مد نظر خود انجام دهند. ارسال تمام صورت‌حساب‌های الکترونیکی به دو صورت انجام می‌شود.

شما می‌توانید این کار را از طریق یکی از شرکت‌های معتمد مالیاتی یا خودتان به‌واسطه نرم‌افزار واسط سامانه مودیان انجام دهید.

نرم‌افزار سامانه مودیان

سامانه مودیان چیست؟

این سامانه پرکاربرد بر اساس مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور کار می‌کند و این امکان را در اختیار هر مودی قرار می‌دهد که یک کارپوشه اختصاصی داشته باشد.

تمام صاحبان مشاغل و آن دسته از اشخاص حقوقی وظیفه دارند تا در این سامانه تمام اقدامات لازم برای ثبت‌نام را انجام دهند تا امکان ارائه تمام اطلاعات مالیاتی به‌وسیله این کارپوشه فراهم شود و آن‌ها را با سازمان مربوطه در میان بگذارند.

هدف مهم و اصلی در طراحی سامانه مودیان این است که بتوانند از فرار مالیاتی اشخاص جلوگیری کنند. علاوه بر این مورد موجب کاهش نیاز به تمام رسیدگی‌های ممیز محور می‌شود. اگر قصد دارید به سامانه مودیان دسترسی پیدا کنید، می‌توانید به سایت اینترنتی مربوطه مراجعه کنید.

بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان

شرکت‌های مختلف و گوناگونی صرفاً جهت افزایش راندمان کاری و بر اساس قوانین سازمان امور مالیاتی، جهت ساخت و تولید نرم‌افزار سامانه مودیان اقداماتی انجام داده‌اند. در این بخش قصد داریم تا بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان موجود را به شما معرفی کنیم:

 1. نرم‌افزار سامانه مودیان باران

این نرم‌افزار به عنوان یک سیستم قوی به تمام نرم‌افزارهای باران متصل می‌شود و از طریق آن می‌توانید به‌راحتی تمام فاکتورهای مد نظر را به سامانه ارسال کنید. کار کردن با این سامانه به هیچ وجه سخت نیست و شما می‌توانید به‌راحتی تمام موارد را انجام دهید. از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار سامانه مودیان می‌توان به مشاهده تمام لیست کالاها به همراه ثبت شناسه در سریع‌ترین زمان، مشاهده کردن وضعیت کامل ارسال فاکتور به سامانه و … اشاره کرد.

 2. نرم‌افزار سامانه مودیان محک

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام صورت‌حساب‌های موجود الکترونیک را تنها با انجام یک کلیک ساده به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید. ویژگی مهم این نرم‌افزار اتصال در زمانی کوتاه به سامانه مودیان است.

 3. نرم‌افزار سامانه مودیان صنوبر

این نوع نرم‌افزار به عنوان یکی از نرم‌افزارهای کامل و کاربردی برای ارسال انواع مختلفی از صورت‌حساب‌های فروش محسوب می‌شود. این سیستم تمام امکانات لازم و کلیدی برای نرم‌افزار فروشگاهی را دارد. همچنین می‌تواند به طور مستقیم به سامانه مودیان متصل شود.

 4. نرم‌افزار سامانه مودیان رایان

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی کمتر از چندین ثانیه تمام صورت‌حساب‌های الکترونیکی موجود را صادر کنید و آن را به سامانه مودیان بفرستید. حتی می‌توانید به راحتی تمام استعلامات لازم را نیز به دست آورید. در رابطه با نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار هیچ نگرانی و سختی وجود ندارد و هیچ شرکت واسطی نیز برای آن احتیاج نخواهید داشت. عدم محدودیت زمانی برای ارسال فاکتور، ایجاد ترازنامه به ثبت رساندن و مدیریت چک‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار محسوب می‌شوند.

 5. نرم‌افزار سامانه مودیان سپیدار

با نصب این نرم‌افزار می‌توانید بدون هیچ نگرانی و استرسی به سامانه مد نظر وصل شوید. از امکانات مهم این نرم‌افزار می‌توان به ارسال تمامی صورت‌حساب‌هایی که شامل فروش اصلی اصلاحی و ابطالی می‌شود، ارسال تمام صورت‌حساب‌های مربوط به برگشت فروش و همچنین اصلاح و ابطال آن و… اشاره کرد.

 6. نرم‌افزار سامانه مودیان هوفر

اگر به دنبال یک نرم‌افزار فوق‌العاده کاربردی هستید، نرم‌افزار سامانه مودیان هوفر می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. تمام مشاغلی که قصد ارسال صورت‌حساب الکترونیکی خود را دارند، می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند. هیچ فرقی ندارد که دنبال نرم‌افزار نصبی یا تحت وب هستید، سامانه مودیان هوفر می‌تواند به‌صورت هر دو گزینه عمل کند. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به ارسال تمامی فایل‌های مربوط به فاکتور و استعلام وضعیت فاکتورهای مد نظر اشاره کرد.

 7. نرم‌افزار مودیان سایان

این نرم‌افزار دارای ویژگی‌هایی مانند ارسال فاکتور به‌صورت نامحدود، امکان مشاهده تمام صورت‌حساب‌هایی که از قبل ارسال شده‌اند و ارسال صورت‌حساب‌های مربوطه برای شرکت معتمد است.

 8. نرم‌افزار سامانه مودیان پویا

این نرم‌افزار فوق‌العاده کاربردی می‌تواند به تمام نرم‌افزارهای حسابداری که در بازار وجود دارد، متصل شود. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی و تنها با استفاده از دو گزینه مودی و کلید خصوصی، بدون هیچ مشکل جدی تمام صورت‌حساب‌های موجود را در کارپوشه بارگذاری کنید.

 9. نرم‌افزار سامانه مودیان سایان

با نصب کردن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت‌حساب‌ها را ارسال کنید. از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار می‌توان به ارسال فاکتورهای مربوطه به‌صورت نامحدود، امکان مشاهده تمام صورت‌حساب‌هایی که توسط شما ارسال شده‌اند و… اشاره کرد.

 10. نرم‌افزار سامانه مودیان پیشرو حساب

اگر به دنبال نرم‌افزاری در سامانه مودیان هستید که سرعت پردازش بالایی داشته باشد و علاوه بر این مورد با کاربری آسان، امکان آپدیت شدن با در نظر گرفتن تمام تغییراتی که برای سامانه مودیان ایجاد می‌شود هستید، پیشنهاد می‌دهیم به سراغ سامانه مودیان پیشرو حساب بروید. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نرم‌افزار شامل برخورداری از دو نوع خروجی اکسل و تکمیل تمام اطلاعات فاکتور با توجه ‌به کدها می‌شود.

 11. نرم‌افزار سامانه مودیان فرداد

هدف از روی کار آوردن این سامانه صرفاً جهت ارسال تمام صورت‌حساب‌های الکترونیکی آن هم به‌صورت رایگان است. در این سامانه می‌توانید فاکتورهای فروش خود را به طور مستقیم ثبت کنید. زمان ثبت آن می‌توانید در یک ماه اول به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید. در این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی به اصلاح و ارسال مجدد فاکتورهایی که دارای نوعی خطا هستند، بپردازید.

 12. نرم‌افزار سامانه مودیان چرتکه

نرم‌افزار سامانه مودیان چرتکه

زمانی که به نصب نرم‌افزار سامانه مودیان چرتکه بپردازید، این امکان برایتان فراهم می‌شود تا بدون ایجاد هر ارتباطی، به طور مستقیم یا با واسط به تمام شرکت‌های معتمد مالیاتی متصل شوید و صورت‌حساب‌های مربوطه را ارسال کنید. از مهم‌ترین مزیت آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که می‌توانید به راحتی جهت حذف، ویرایش و همچنین استعلام وضعیت فاکتورهای مربوطه اقدام کنید.

 13. نرم‌افزار مودیان هشت

طراحی این نوع نرم‌افزار به‌گونه‌ای است که تمام کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی تمام صورت‌حساب‌های الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنند. از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار می‌توان به ایجاد یک کلید کاملاً خصوصی و عمومی، برخورداری از هفت نوع الگوی صورت‌حساب و… اشاره کرد.

 14. نرم‌افزار سامانه مودیان هاترا

از این نرم‌افزار می‌توانید برای تمامی نرم‌افزارهایی که تحت ویندوز و تحت وب هستند، استفاده کنید. به‌هیچ‌عنوان فرقی نمی‌کند که در حال حاضر از چه نرم‌افزار حسابداری استفاده می‌کنید، درهرصورت این نرم‌افزار امکان ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی شما را به سامانه مودیان فراهم می‌کند.

 15. نرم‌افزار سامانه مودیان اپ

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید بدون احتیاج به هیچ یک از شرکت‌های معتمد مالیاتی، تمام صورت‌حساب‌های خود را در زمانی کوتاه ارسال کنید.

خرید نرم‌افزار برای سامانه مودیان

 نکات مهم حین خرید نرم‌افزار برای سامانه مودیان

اگر قصد تهیه نرم‌افزار سامانه مودیان را داشتید، پیشنهاد می‌دهیم زمان خرید حتماً به یک سری نکات مهم توجه کنید که عبارت‌اند از:

  • این نرم‌افزار باید بتواند پوشش‌دهنده تمام روش‌های مختلف از جمله نسیه و نقدی – نسیه و در نهایت نقدی باشد.
  • قابلیت صدور صورت‌حساب اصلی را داشته باشد.
  • بتواند تمام صورت‌حساب‌های صادر شده را به راحتی چاپ کند.
  • اگر در کار صادرات مشغول به فعالیت هستید، باید بتواند تمام صورت‌حساب‌های صادراتی و ارزی را صادر کند.
  • امکان ارائه راهکار کاملاً مناسب و کاربردی برای استفاده از جوایز و تخفیفات موجود را داشته باشد.

 سخن پایانی

نرم‌افزار سامانه مودیان یک سامانه کاربردی از طرف سازمان امور مالیاتی کشور محسوب می‌شود که تمام افراد می‌توانند موارد مربوط به امور مالیاتی خود را از این طریق این سامانه انجام دهند. شما می‌توانید با توجه ‌به نرم‌افزارها و سامانه‌هایی که در قسمت فوق از آن‌ها نام بردیم، جهت ارسال صورت‌حساب‌های مالیاتی خود استفاده کنید.

در این مطلب ایرانیان استارتاپ به معرفی بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان پرداختیم و نکات مهمی در مورد هر کدام از این نرم افزارها ارائه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×