» معرفی » بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ایرانی و خارجی
بهترین نرم افزار مدیریت ارنباط با مشتری
معرفی

بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ایرانی و خارجی

شهریور 31, 1403 00

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان

یافتن بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM یکی از نگرانی‌های بزرگ بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود که به طور معمول ذهن بسیاری از فعالان در این زمینه را به خود مشغول کرده است.

اهمیت این موضوع برای کسب و کارها به قدری زیاد است که در اکثر مواقع، با وجود اینکه شرکت‌ها اقدام به تهیه این نرم افزار می‌پردازند و در این زمینه هزینه‌ای را نیز صرف می‌کنند، اما از این نرم افزارها نتیجه چندان زیادی را نمی‌گیرند و به همین دلیل پس از مدتی آن‌ها را کنار می‌گذارند.

بنابراین تهیه برترین نرم افزارهای CRM یکی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. ما در این مقاله ایرانیان استارتاپ بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با خریداران و مشتریان را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟

انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از میان ده‌ها سیستم، یکی از کارهای نسبتا دشواری است که باید انجام دهید؛ اما اصلی‌ترین کاری که لازم است به انجام آن بپردازید، مقایسه نرم افزارهایی است که در جهان با یکدیگر در حال رقابت هستند. برخی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان عبارتند از:

بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان

نرم افزار Zoho

ZohoCRM یک پلتفرم بسیار خوب برای مشاغل کوچک است که دارای ماژول‌های مختلفی از جمله قابلیت سفارشی‌سازی، رابط کاربری آسان، اتوماسیون کارآمد و مشخصات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی، است.

مدیریت ارنباط با مشتری

این پلتفرم به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند گردش کارهای خاص خود را ایجاد کنند، کنترل سرنخ‌ها را انجام دهند و در نهایت فعالیت‌های روزانه را به بهترین شکل ممکن مرتب کنند. این نرم افزار خیلی راحت با فیسبوک و توییتر ادغام می‌شود، در این صورت شما می‌توانید بدون اتلاف وقت، سرنخ‌های جدید را مدیریت و کنترل کنید.

نسخه رایگان hubspot crm

هاب اسپات جزء یکی از برترین و بزرگ‌ترین فروشنده‌های موجود در بازار و یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان است که رقابت تنگاتنگی نیز با Salesforce دارد. این شرکت یک نسخه رایگان از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارد که ویژگی‌های ضروری و ابتدایی را در دسترس قرار می‌دهد.

نسخه رایگان این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی سرنخ‌ها را تشخیص دهید و آن‌ها را ردیابی کنید و سازماندهی گردش‌های کاری و فرایند فروش را برای مدیریت بهتر انجام دهید.

نسخه  hubspot crm

علاوه بر این، شما می‌توانید تعاملات مشتریان در هر یک از کانال‌های ارتباطی را در یک مکان ثبت کنید. همچنین این نرم افزار ابزارهای بازاریابی ورودی درون‌گرا که تأثیر بسیار زیادی روی دریافت بازدید موتورهای جستجو برای پست‌های وبلاگ دارد و قابلیت ایمیل مارکتینگ را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

این پلتفرم با Microsoft office و G suite سازگاری دارد و پیاده‌سازی و همگام‌سازی داده‌ها را به راحتی و به شکل یکپارچه انجام می‌دهد. این نرم افزار، اشتراک‌گذاری آسان اطلاعات، قابلیت ادغام با Zapier و… را راحت‌تر می‌کند.

پلتفرم رایگان CRM Capsule

نرم افزار Capsule به علت رابط کاربری آسان و نحوه استفاده راحتی که دارد، علاوه بر ارتباط شما با مشتریان، کلیه روابط اجتماعی شما را به بالاترین سطح ممکن ارتقاء می‌دهد. این نرم افزار منحصربه‌فرد به‌جای ارائه چندین ویژگی خاص، کپسول توانمندی بسیار بالایی را در کنترل امور روزانه در اختیارتان قرار می‌دهد.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید خیلی سریع متوجه شوید که چه چیزی در پایپ لاین شما می‌گذرد (تولید سرنخ، مناقصه‌ها، داده‌های مشتری، پیشنهادات و…) و اینکه تیم شما در طول روز چه کاری را باید انجام دهد. این نرم افزار را نیز می‌توان جزء یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان دانست.

CRM Capsule

یافتن اطلاعات مهم با استفاده از این نرم افزار بسیار راحت و آسان است و لیست‌های مخاطبین را می‌توانید از Outlook، Gmail، پایگاه داده و فایل‌های صفحه گسترده CSV وارد کنید. اگر کسب و کار خود را همراه با شریکتان و یا به صورت انفرادی مدیریت می‌کنید، نسخه رایگان کپسول می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

نرم افزار رایگان Airtable

نرم افزار Airtable جزء یکی از نرم افزارهای عالی برای مدیریت ارتباط با مشتریان محسوب می‌شود. این نرم افزار با زیبایی‌شناسی بالا، طراحی خیلی دقیق و استفاده آسان، بهترین رابط کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه رایگان Airtable بسیار کاربردی است و به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید تعداد بسیار زیادی پایه (Base) حاوی تعداد نامحدودی صفحه گسترده را ایجاد کنید.

برای هر یک از پایه‌ها می‌توان ۱۲۰۰ رکورد را در نظر گرفت و هر پایه نیز قابلیت ضمیمه‌سازی فایل‌ها تا حجم ۲ گیگابایت را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از دلایلی که موجب شده است تا کاربران به این نرم افزار علاقه زیادی داشته باشند، این است که این نرم افزار به شخصی‌سازی و خلاقیت اهمیت بسیار زیادی می‌دهد.

داشبورد کارآمد با قابلیت رها کردن و کشیدن به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید فیلدهای سفارشی را ایجاد و آن‌ها را به عنصرهای مختلف شامل یادداشت‌های متنی طولانی، پیوست‌ها، چک باکس‌ها به رکوردهای جدول دیگر تبدیل کنید.

نرم افزار اوج

نرم افزار اوج نیز یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان به‌حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این نرم افزار با توجه به امکانات بسیار خوب و کارایی مناسبی که دارد، توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این نرم افزار در واقع جزء یکی از نرم افزارهای قدیمی به‌حساب می‌آید که در سال ۱۳۸۹ طراحی و پیاده‌سازی شده است.

نرم افزار اوج

در این نرم افزار محبوب، امکانات بسیار مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به باشگاه مشتریان، مدیریت جلسات، صدور پیش فاکتور، گزارش‌گیری روزانه، ذخیره اطلاعات مشتریان و… اشاره کرد. علاوه بر این، در این نرم افزار بسته‌های بسیار مختلفی طراحی شده‌اند که مشتریان بر اساس نیاز خود می‌توانند به تهیه آن‌ها بپردازند.

نرم افزار دیدار

همانطور که بیان کردیم تعداد نرم افزارهای CRM بسیار زیاد هستند، اما فقط برخی از آن‌ها کیفیت خوبی دارند. اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم، باید بگوییم که نرم افزار دیدار نیز جزء یکی از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان محسوب می‌شود که امروزه در میان مردم بسیار پرطرفدار و محبوب شده است.

نرم افزار دیدار

نرم افزار دیدار یکی از نرم افزارهای ایرانی است. با استفاده از آن می‌توانید کارهایی مانند برنامه‌ریزی برای تسک‌ها، گزارش‌گیری، وارد کردن داده‌ها و بسیاری از موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهید. با این کار می‌توانید سود حاصل از کسب و کار خود را افزایش دهید و خدمات مشتریان را نیز مدیریت کنید.

نرم افزار دانا

اگر شما نیز برای مدیریت کسب و کار خود به یک نرم افزار مناسب نیاز دارید تا فعالیت‌های خود را به‌صورت منظم بررسی کنید، ما نرم افزار دانا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این نرم افزار میزان بهره‌وری را افزایش می‌دهد؛ استفاده از این نرم افزار به طور کلی آسان است.

شما می‌توانید با استفاده از دانا، قابلیت‌هایی مانند بررسی رضایت مشتریان، ایجاد کانال‌های ارتباطی یکپارچه، قابلیت‌های اتوماسیون برای ایجاد همکاری تیمی و افزایش کیفیت کسب و کار را داشته باشید.

جمع‌بندی

با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به سیستم بسیار خوبی دست می‌یابید که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات را در سریع‌ترین حالت ممکن به دیگران ارائه دهید. همچنین تمامی داده‌ها و تعاملات مشتریان را در یک پایگاه داده گردآوری کنید و گزارش‌های عملکردی منحصربه‌فردی را فراهم آورید. رسیدن به تمامی این‌ها تنها با استفاده از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان امکان‌پذیر است که در اینجا 10 مورد از آن‌ها را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×